hemma från norrköping

blev en snabbvisit i norrköping från igår tills idag. vi åt på restaurang när vi kom dit, gick upp nästs morgon och började plocka ur lägenheten, gick på stan och sånt och sen hemfärd. kort, men trevlig resa :)
nu när vi kom hem har vi ätit, kollat på idol och lite sånt där. är så himla mätt nu! var det när vi skulle äta middag redan, efter thaimaten på lunchen! så åt jag glass och jordnötsringar efter middagen, inte smart :p
jaja, blev lite smått inhandlat bara men känner inte så mycket för att slösa pengar nu.


ebba och mamma på stan i norrköping :)


hihi goda efterrätter vi fick på restaurangen

åh säsong 7 i one tree hill har kommit ut, eller dom första avsnitten. WIE :D:D
fast jag ska nog vänta tills dom kommer med svensk text om jag kan hålla mig, hihi.
imorn bitti tänker jag fara till kupolen och kolla om jag ska byta en grej till en annan färg och sen efter det tar jag bussen hem till älskling, blir nog ganska tidigt på förmiddagen iallafall, vill komma upp i tid och göra saker på förmiddagen! sen nu när sture har flyttat så får jag ju en ny säng, en 120cm så jag slipper trängas i min 90cm. blir nog skitbra, ska tänka lite på hur det blir med möbleringen då bara! hm, det är en jobbig grej just nu, så det tänker jag inte på nu.


fick lov att lägga upp en bild på världens finaste också!
robin du är mitt allt! jag älskar dig :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0