måndag igen..

gud va helgerna går fort, hinner knappt vila och ta de lugnt förrens de är skola igen. usch!
har iallafall vart sjuk hela helgen med förkylding och ont i halsen och feber igår..
hade iallafall tänkt att gå till skolan idag, men så vaknade jag klockan 8.00 vilket var precis då min lektion började, inte roligt. aja så jag struntade i den eftersom jag inte skulle hunnit, sen hade vi idrott också men den skulle jag inte va med på eftersom jag inte är helt bra än! så jag började kvart över tolv med matte :)
tog hem matte också så måste göra lite idag. tråkigt :(
robin skulle kommit hit men de får vi väl se hur de blir med det. hoppas han kommer iaf :)
nej nu ska jag ta på mig mjukisar och chilla framför tv:n eller så blire gossip girl eller en film framför datan, mys! 
puss på de och hejdå :D

♥ robin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0