orientering

ja vi hade orientering idag med skolan, jag och anna var ute i 1 timme och 45 min.
tog tre femmor iallafall, kul vare :D
nu är jag helt slut iallafall, har duschat för ett tag sen. blev en långdusch, skönt :)
nu har jag helg också eftersom vi är lediga imorn, niiiice som fan
så ska sova hos min robin idag :* och imorgon så åker vi till norrköping och packar ut de sista av stures lägenhet, sen flyttar han hem till vårt kära årby med oss! så ska vi såklart gå på stan och lite såntdärnt. blir nog bra! vet inte riktigt när vi kommer hem, men blir på lördag eller söndag, det återstår att se!
jag är förövrigt skitnöjd med min nya mobil :D


haha hit kom jag och anna när vi gick liite för långt ;)


söt :*

nej nu ska jag fixa mig lite :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0