tisdag!

hoho, här sitter jag hemma hos pappa och har lite småtråkigt :)
vart i skolan idag, seg dag tycker jag att de har vart. efteråt var jag med Robin en sväng och sen drog jag och pappa iväg och övningskörde lite, kul :)
igår så var jag med Robin. då skulle han, andré och jonte iväg och fiska så hängde väl på då till nån stuga som låg långt bort åt helvete. inte mycket fiske blev de heller för att de bara va sunkmark typ. läskig biltur också, trodde vi skulle dö där ett tag men jag hade ju min Robin som var så söt som vanligt!! ;)
ja, imorn har vi räddningstjänst också, BLÄ. ursäkta men akutsjukvård och krispsykologi i tre timmar?! nej tack..
igår inhandlades massa kläder också efter att ha vart på kupolen med mia :) köpte en sjal, en stickad kofta, en mössa och jeansleggings. nöjd iallafall eftersom de inte blev alltför dyrt!

ååh förresten ni ska få se en bild på min kompis som låg på golvet när jag kom in hit i mitt rum hos pappa!



här har vi den! en fladdermus asså, och jag har antagligen sovit med den?! eftersom mitt fönster var stängt när jag kom hit, haha ovanligt med en fladdermus i rummet men aja man vet aldrig!
den fräste iallafall och visade tänderna och var läskig!

ja, det var väl allt för idag :) bild på kläder kommer kanske upp sen.

jag älskar min Robin, är så sjukt himla kär! :)<3
nej nu ska jag göra nåt annat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0