tisdagen över snart

en till dag i skolan, skönt att vi slutade tidigt idag iallafall, eller ja vi fick ju åka tillbaks till skolan klockan 2 för att ha "stormöte" som tydligen var så viktigt.. höll på i en kvart och dom sa att vi fick inte ha mobiler på vårat arbetslag eller vi måste ha dom på ljudlös, fjantigt
slutade före de iallafall 11.10 så då åkte jag hem till min robin :* ♥
sen skjutsade han tillbaks mig till skolan sen gick jag på mötet sen cykla hem!
och gud va kallt de va att cykla till skolan imorse förresten, fy!

nu sitter jag här och har kollat på gossip girl nyss, ska vänta nu på att mina naglar torkar sen ska jag sätta på mig träningskläderna och dra iväg till friskis, ska bli skönt att börja träna igen. känner att det behövs :)
och mamma ville verkligen att jag skulle följa med eftersom de är styrkestation idag och hon ska leda en av stationerna, eller om de är en grupp hon leder, vet inte? nej grupp äre nog :) hon ville att jag skulle va i hennes grupp eftersom de är hennes första gång, lycka till mamma ;)

justja, idag kom min jacka också :D i like it!
kommer upp bild på den sen, nu måste jag fixa lite!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0