Åre

sitter i stugan i åre nu, solen skiner bakom mig och det är underbart här!
vi har åkt skidor idag hela dagen. igår åkte vi också hela dagen.
i förrgår så var vi i tännforsen och kollade som vanligt, har väl blivit lite av en tradition för vår familj nu.
hela dagen idag har varit underbar, solen har lyst på oss hela tiden och när vi kom hem från
skidbacken kunde vi sitta ute i bara kläder och sola. så skönt :)
så ja, vi har det underbart här. nu sitter alla utom jag vid matbordet så ska bege mig dit också.
bjuder på lite bilder först :-)






måste nämna att dom tre sista bilderna är från ebbas kamera.
dom första har jag tagit med min :) mat nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0