...

usch va dålig jag har blivit här!!
jag har all tid i världen att skriva här men jag göre inte
känner mig inte så road av det. men ska försöka skärpa mig iallafall
eller så lägger jag ner bloggen!
min argumentation är klar och jag är inte så nöjd.. men den får duga
helgen gick snabbt över och den var lyckad as usual
fredagen tillbringades i kyrkskolan där jonathan hade disco och vi hjälpte till
fyra timmar tog det! men han var nöjd iallafall plutten :-)
sen blev det en hemmakväll, var skönt

på lördagen åkte jag till elizabeth, vi var med massor och åkte bil.
det var en trevlig kväll och det var roligt att träffa elizabeth igen :D
idag har jag mest varit hemma, pluggat och sånt.
sen har jag övningskört ganska långt, gick bra idag!

nej nu är klockan för mycket, ska skriva ut min argumentation sen blire sängen
godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0