hej

jag har ganska tråkigt just nu.. jag gillar att det börjar bli vår!! asskönt väder ute :)
var hemma hos elin igår med hennes kompis. vi gjorde inte så mycket, satt och snackade lite :)
åkte hem ganska tidigt, idag vaknade jag sent (elva). inte bra..
imorgon ska jag upp tidigare och om de är fint väder ska jag ta mig en springtur
just nu sitter jag och lyssnar på friskismusik haha
är pepp på att träna. men mina ben har träningsvärk sen igår, så jag struntar i det.

tog ju en springtur igår efter att vi hade varit ute och gått.
sprang förbi vid pappa och då sa han att jag har fått jobb i sommar hos dom som hyr
pappas lokal på hans firma :) så ska stå på stan och sälja jordgubbar i sommar, då får ni hälsa på mig allihopa ;)
ikväll blir det elin igen, får se vad vi hittar på för skoj.

var väl allt jag hade att säga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0