hej

idag har dagen bestått av bilåkande. en lång bilfärd hem inklusive thaimat, de gillade vi :)
vi åkte klockan tio och kom hem halv sex så hela dagen gick åt att åka bil.
fast hade saknat friskis så mycket så klockan sju drog jag, mamma och hannis iväg och drog
igenom ett friskispass. jag och hannah fick några goda skratt ;) mycket roligt pass!
imorn kör jag styrkestation igen :D friskis ♥

kom hem och tog en lååååång dusch, gud va skönt det var! och nu har vi ätit nyss.
igår kväll såg vi "have you heard about the morgans". den har fått dålig kritik så hade väldigt
låga förväntningar på den, därför var den bättre än jag trodde men inte bra heller..
internet är jättesegt nu så jag tror att jag ska lägga mig och se på någon bra film kanske!
godnatt :* puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0