långpromenad

vaknade ganska tidigt idag för en gångs skull. klockan 10 typ?
skönt att komma upp i någorlunda tid :) har fått mycket gjort idag.
gick upp och städade rummet, dammsög och bytte lakan och grejer
man blir så jävla lökig av att dammsuga, fan va jobbigt det är!

när rummet var klart gick jag ner och värmde mat och sen drog jag och ebba ut på en långpromenad :)
vi var ute i 2 timmar och 40 min, haha. fast vi hade några stopp också.
först gick vi och hälsade på pappa på hans jobb, sen skulle ebba till en second hand-butik och kika.
gick in där sen gick vi till dollar store så köpte vi cola och en varsin glass.
sen blev jag hungrig, och det var så nära till max haha.. köpte pommes och tacodip, mums!
sen gick vi hem igen, fick ont i fötterna. som vanligt..
var iallafall skönt ute :)

senare blir det friskis och kanske elin :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0