ny vecka

igen..
helgerna och veckorna går så fort. jag fattar inte!
märker knappt av dom.
idag har det varit en bra dag, har kollat på fotboll nästan hela dagen :)
badat har vi också gjort, det var roligt. skulle först "långdyka" under vattnet.
sen skulle vi simma nå test eller va det var, fyfan va drygt det var!!
men det gick mycket bättre än väntat och imorn väntar träningsvärk tror jag.. eller vet snarare

fick hem min nya jacka idag :D jag är jättenöjd, tyckte om den som fan
så nu har jag äntligen en vår/sommarjacka förutom min skinn- och jeansjacka :)
har precis kollat på svenska hollywoodfruar och hahahaha maria, hon är så rolig!
förresten, älskar grupperna på fb:

"Darin bah: Why does it rain? - så regnar det inte ;PppPpppppp"

"är du ful?" "aa" så är man snygg ;pPPppPppPPpP.

Beställer pizza:"Hur lång tid tar det?" "15 min", så tar det en kvart ;PPpP

Morsan ringer:Vad gör du? "är med Simba", så är man med Scar ;pPpPpPpPp


Mamma ringer: "Vad gör du?", "Är med kompisar" så har man inga ;PPppPpp

hahahha
ska äta något tror jag, tjockis jag är.. men de gör inget
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0