revyresan

var nyss på teater med mamma, anette och fler. den var jättebra, rekommenderas! :)

har haft varm rökdykning idag för första gången. det gick bra och var väldigt varmt!
innan det har vi haft två meningslösa lektioner som vi spelade kort på, som vanligt
måste erkänna att jag är en dålig förlorare, en väldigt dålig en.. hihi
mina vänner ni vet att jag inte menar allt jag säger till er när vi spelar kort ;)
förövrigt (när jag inte förlorade på kortspel) har jag varit på jättebra humör idag.
och hela veckan! BRAAAAA

imorgon är det torsdag, böghannis åker till åre :(
kommer sakna henne men jag hoppas att hon får det superbra ♥
nu ska jag kika på dating in the dark, sen ska jag sova.
natti, puss

Kommentarer
Postat av: hannah

OM du är dålig förlorare! hahahah! OM jag kommer ha det bra ;)

syns på måndag :* <3

2010-04-22 @ 07:44:53
URL: http://antagligen-enfredborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0