strålförarteknik

hade bara två lektioner idag :) ändå började vi tio och slutade tio över tre.
så blev en ganska lång dag ändå, men roligt har det varit.
har varit på allmänt bra humör hela dagen, det gillar jag :)

hade strålförarteknik på räddningstjänsten, tyckte det var jätteroligt faktiskt
jag och mia var sist så slapp rulla slang också hehe
imorgon är det en lång och jobbig dag, orkar inte..
fick migrän idag också, väldigt roligt. somnade och sov från när jag kom hem typ
tills klockan blev nio.. kommer jag kunna sova nu? nej
fast jag bakade också, kladdkakemuffins. goda blev dom!! ska nog gå ner och slänga i mig en nu.
måste plugga mer också, har typ redovisning imorgon på två papper om stress
fast de är inte så svårt så det ska väl gå bra hoppas jag

nu går jag ner och äter muffins. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0