.......

åker snart iväg med pappa och övningskör, har inte kört på hela sommaren typ..
inte bra :) hoppas jag fortfarande kan det där!
sen ska vi till mormor och morfar och vara där och sova över :) ska bli supermysigt!
saknar dom så himla mycket, har inte träffat dom på jättelänge verkligen :(

vi sov i sunnanö inatt. sture har fixat dvd:n där så vi hyrde film, shutter island såg vi
den var verkligen inte som jag trodde att den skulle vara. haha..
inte för att jag hade sett någon trailer eller läst om den men hade ändå andra förväntningar.
men den var bra faktiskt! gillar att någon faktiskt har kommit på den där handlingen
om jag skulle sätta betyg så skulle den få 8,5/10 :) så jag tycker ni ska se den iallafall!

nej, nu ska jag ringa pappa och skynda på honom lite :) puss

Kommentarer
Postat av: leni*

du vart har våran shutter island tagit vägen? :P

2010-08-09 @ 10:27:18
URL: http://vildalillablomma.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa filmen är inte alls som man tänkt sig men helt ok ändå ^^

2010-08-09 @ 11:06:57
URL: http://malinnykvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0