halloj!

måste verkligen sova nu, eller snart då, men bara för att jag känner att
jag måste somna så kommer jag aldrig somna för att jag får sån press
på mig att somna så då går det verkligen inte (ursäkta mig för den långa meningen)
tänkte åka till jobbet till åtta imorgon. får se hur det går....
är så himla trött nuförtiden, helt sjukt! höll på att somna idag på jobbet även
fast jag sov i ca tio timmar. jag följde inte med på bion för att jag var för trött
vad är det här?!! ska börja träna snart igen, hoppas det blir bättre då!

imorgon som sagt blir det jobb, sen hannah kanske om vi inte åker till sunnanö.
vi ska sova där kanske och sedan på torsdag morgon åka direkt till stockhoooolm!
ska bli great. var inte längesen vi var där men längtar redan dit igen :) like it
tänkte kolla efter ett par skor eller fler?
nej, nu ROPAR sängen efter mig! godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0