rubrik

åh jag vet inte vad jag ska skriva på mina rubriker längre..

aja, ska berätta om kvällen igår lite snabbt :)
satt mig på cykeln och åkte ända till elin! ca en mil så jag var något svettig
när jag kom fram. vi gick ner till älven där vi började grilla.
det tog sin tid kan man väl säga! och min kyckling var nog inte så jätteklar
eftersom jag fick fruktansvärt ont i magen efteråt, men den var iallafall inte rosa
vi hade jätteroligt som vanligt! sen skulle några fara hemåt så resten av oss
gick upp och kollade på sällskapsresan och "kollade" på hannibal.
iallafall så var det en väldigt trevligt kväll :)
sov hos josefin och imorse gick vi upp och solade. mitt ansikte nu, haha
sen åkte jag hemåt för att åka på kalas hos min kusin theo som blev 14 år!

nej förlåt för ett långt inlägg utan bilder. har varit fruktansvärt dålig på det nu
men det ska bli bättre! var väl det jag hade och säga :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0