sista dagen

imorgon börjar skolan, känner hur ångesten börjar komma krypandes..
första veckan och kanske andra kommer vara helt ok. sen vill man typ dö
åh, jag vill inte. jag vill ha meeer sommarlov! det har gått så sjukt snabbt
har gjort väldigt mycket saker. och jag är jättenöjd med lovet
kan vara ett av dom bästa. har träffat jättemycket nya, glada, underbara människor!
har umgåtts mycket med gänget, har varit great.
igår hade vi kräftskiva som avslutning på sommaren :)
jag, malin, frida och vicki bakade pajer och så. sen kom alla andra lite
senare än tänkt (som vanligt, hehe). men vi hade supermysigt iallafall!
ska nog lägga upp bilder på facebook så kolla där om ni vill se
det kommer upp en sammanfattning av sommaren i bilder här också senare idag kanske.

sista dagen alltså, och vad ska jag göra idag? jo städa.. haha roligt
nej nu ska jag lägga upp bilderna :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0