stockholm

har tillbringat hela dagen med mamma, sture och ebbis i stockholm!
vi har haft en superdag verkligen :) har varit riktigt trevligt
började dagen med att vakna i sunnanö klockan sju (!!)
åt frukost och satt oss på bryggan ett tag i det underbara vädret.
hade nästan lust att stanna hemma och ligga där hela dagen men
stockholm lockade mer. vi åkte bil i ett antal timmar och landade
på thaien direkt när vi kom till stockholm. mums!

dock försvann några hundralappar, var väl väntat. jag kan inte hålla mig
blev en tröja, två klänningar och en kjol. nöjd med köpen iallafall
ni kanske får bilder senare! känner verkligen att det skulle vara sjukt
skönt att lägga sig nu! tänkte ju jobba imorgon så.
fast jag har benhinneinflammation så kommer aldrig kunna sova.
fyfan va ont det gör. helt sinnessjukt! tar en alvedon kanske? borde ju hjälpa.
nej här orkar jag iallafall inte sitta :) godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0