sunday

imorgon är det dags igen. skola.. börjar klockan åtta med engelska
sen ska vi GÅ från plättbacken till bjusan. jättekul!
har varit dålig på att blogga nu på sistone men har ingenting att skriva om så.
inte nu heller, kanske kommer i veckan. hope so
kan ju berätta vad jag gjort i helgen. i fredags så var jag och hannah
till leksand och kollade på hockey. åkte vidare till borlänge och kollade lite
på crusingen. mer folk än vanligt kändes de som..

igår stannade jag hemma, bor så långt bort från alla och jag vill helst inte
cykla helt själv mitt i natten. så kollade på oc och var social med familjen.
har förresten blivit besatt av en till serie, oc alltså. nu har jag laddat ner
alla 4 säsonger snart och jag har snart kollat klart på säsong ett, like it :)

nej nu ska jag ta mig något att äta :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0