two is better than one

nu har skolan börjat på riktigt känner jag.. känns ju inte sådär jättebra
känns dock bättre att det är hagafest imorgon. är jättepepp faktiskt!
kommer nog bli nice. var så längesen jag festade så nu kör jag all in
med rätt sällskap blir det alltid bra och det finns ingenting dåligt att säga
om sällskapet som ska med imorgon :)
vi har även skolfoto imorgon. vi kör på bad taste, hoppas alla är på.
idag blev det kupolen igen, har kikat på resor och köpte ett linne på
vero moda. ska jag ha det kvar eller lämna tillbaks?

(är lite ljusare i verkligheten)
frågan är väl om den är värd 259:-.. tyckte att det var lite väl dyrt

nu ska jag hoppa in i duschen och fixa massa grejer tills imorgon :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var assnygg jöö!!

2010-08-25 @ 18:05:37
URL: http://johannasod.blogg.se/
Postat av: JANNY ERIKSSON

sofia :p

2010-08-26 @ 16:16:06
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0