31 december

nu är klockan över tolv och det betyder att det är mindre än ett dygn tills år 2011!
har varit en ganska seg dag idag. har suttit framför datorn hela förmiddagen.
sen åkte jag och ebba till pappa för att äta där :) så umgicks med allihopa där hemma.
sen åkte vi hem och kollade på the road. vi hade fått tips om att det var en deprimerande
film som man skulle ångra att man sett. och nyfikna som vi är fick vi lov att kolla!
men jag tyckte inte att den var så deprimerande. visst lite då men inte så att man blev
lite deprimerad själv.
den var lite seg faktiskt.. så ger den 2.5/5 i betyg!
slänger upp trailern här :)
nu ska jag lägga mig och sova och längta tills imorgon :)
kommer att fira nyårsafton hemma hos Hannah, får se om vi stannar kvar där eller inte men förhoppningsvis!
kommer iallafall bli en bra nyårsafton. har ju min champagne ;)
nej läggdags! godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0