endast för att jag är uttråkad och för att det var sjukt längesen!

FAVORITER:
Glass: Gammaldags vanilj. Sen är ju ben&jerry's en favorit också.
Musik: Så olika!
Färg: Rosa
Film: beror helt på filmen i sig men krigsfilmer är en genre som har fått mig på fall
Språk: Måste nog säga engelska
Länder: USA, sen gillade jag Gran Canaria
Städer: finns det något annat att säga än New York?
Skolämne: Matte
Mat: Thai
Sport: Åh vet inte, får man säga friskis och svettis?
Såpa: Paradise Hotel
Tv Program: Oj herregud, finns så mycket. Men favoriterna är nog One Tree Hill och Gossip Girl
Efterrätt: Kladdkaka
Band: Vet inte riktigt men the script är galet bra
Idol: Har nog ingen idol
Klädesplagg: Leggins, bara för att det är så sjukt skönt!
Affär: Zara, HM, Forever 21 (i NY) mm.
Kex: Tom och jerry-kex
Chips: Pringles
Läsk: Cola
Drink: Vet inte vad alla jag druckit heter nå
Bil: BMW
Egenskap hos annan människa: Omtänksam, pålitlig.. Finns så mycket
Modell: Megan Fox
SAKER JAG HATAR:
Språk: Finska är väl inte speciellt vackert
Skolämne: Kemi
Mat: Typ.. Blodpudding
Affär: Vet inte om jag hatar några affärer. Kan då inte komma på något iallafall
Artist: Men hatar ingen artist
Tv Program: Svårt. Kan inte komma på något nu
Filmer: Revolutionary Road. USCH!!
Egenskap hos annan människa: Jag ogillar när folk ljuger och skryter

FAVORITER:

Glass: Gammaldags vanilj. Sen är ju ben&jerry's en favorit också.

Musik: Så olika!

Färg: Rosa

Film: Beror helt på filmen i sig men krigsfilmer är en genre som har fått mig på fall

Språk: Måste nog säga engelska

Länder: USA, sen gillade jag Gran Canaria

Städer: Finns det något annat att säga än New York?

Skolämne: Matte

Mat: Thai

Sport: Åh vet inte, får man säga friskis och svettis?

Såpa: Paradise Hotel

Tv Program: Oj herregud, finns så mycket. Men favoriterna är nog One Tree Hill och Gossip Girl

Efterrätt: Kladdkaka

Band: Vet inte riktigt men the script är galet bra

Idol: Har nog ingen idol

Klädesplagg: Leggins, bara för att det är så sjukt skönt!

Affär: Zara, HM, Forever 21 (i NY) mm.

Kex: Tom och jerry-kex

Chips: Pringles

Läsk: Cola

Drink: Vet inte vad alla jag druckit heter nå

Bil: BMW

Egenskap hos annan människa: Omtänksam, pålitlig.. Finns så mycket

Modell: Megan Fox


SAKER JAG HATAR:

Språk: Finska är väl inte speciellt vackert

Skolämne: Kemi

Mat: Typ.. Blodpudding

Affär: Vet inte om jag hatar några affärer. Kan då inte komma på något iallafall

Artist: Men hatar ingen artist

Tv Program: Svårt. Kan inte komma på något nu

Filmer: Revolutionary Road. USCH!!

Egenskap hos annan människa: Jag ogillar när folk ljuger och skryter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0