fredag

snart är det ett nytt år :)
ska städa lite här hemma sen tänkte jag börja fixa mig inför ikväll.
funderar fortfarande på om jag ska ha klänning eller inte.. blir nog
idag har jag och ebba varit med morfar hela dagen. vid 11 åkte vi dit
och spelade monopol. jag förlorade och blev sur (är världens sämsta förlorare...)
och ebba vann på fjollgatorna..
sen åkte vi iallafall till coco thai och åt mat :) vi orkade inte äta upp allt så mer än
hälften fick vi packa med oss hem så nu finns de thai till inatt eller till frukost imorgon!
sen åkte vi tillbaka och spelade massa kortspel. där var vinsten fördelad iallafall och
jag vann på ett av de tre kortspelen ;) 
nu har vi precis kommit hem typ. men har varit en trevlig dag och den kommer att göras om!
ja, ointressant fakta men försöker iallafall komma igång med bloggandet igen.
slänger upp några bilder från nyår förra året :)
är inte ett dugg pepp för ikväll just nu men hoppas det kommer bli bra!

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: tack hannis, love u! <3

2011-01-02 @ 00:38:42
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0