värt att blogga om

förlåt mig för att jag har varit så usel på att skriva här men har inte haft varken lust eller ork.
nu har jag iallafall någonting som blev värt att skriva om.
jag var med ebba på stan idag och gick in på sara och hittade den här jackan nedan som jag letat
efter länge och velat ha. nu var den på rea och kostade 1750:- så jag slog till. (ord pris var 2500:-)
dock blev det jobbigt eftersom ebba också ville ha den men hon hade andra alternativ också :)
är iallafall supernöjd och längtar tills jag får använda den ;)
den är mer grön i verkligheten än på bilden. finare i verkligheten :)
det var det! 

har gjort massor av annat under min bloggpaus..
har fått lov, umgåtts massor med ebba vilket jag verkligen gillar :) har haft supermysigt.
vi har varit på kupolen och haft hemmaspa mm.
nu ropas det för maten är klar!
men har iallafall skrivit lite idag. ska försöka att uppdatera oftare. försöka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0