...

bra dag idag. började med att vi hade sovmorgon på grund av att vi slapp
franskan (GILLAS!!!!), sen skulle jag sova ut hade jag tänkt men nej jag var
inte trött för en gångs skull så gick upp och hade jättelång tid på mig. ändå
så fick jag springa till bussen sen..

aja, dagen börjades iallafall med idrott och massage. mycket skönt!
fortsatt med mat och en tripp till willys, köpte godis :)
var sen på föreläsning om skog och miljö och massa, inte så hemskt roligt..

förövrigt så tänkte jag bara påminna er om att på lördag ligger jag och steker
i gran canaria, känns ju rätt bra faktiskt!

jag längtar till torsdag också. det blir jag och min vän hannah än så länge :*
mia och linnéa kanske också blir med, det visar sig. hoppas får vi göra!


♥♥♥ puss!

Kommentarer
Postat av: hannah

det blir grymt eller du är grym menade jag!

2010-02-02 @ 16:29:28
URL: http://antagligen-enfredborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0