fredag imorn, sen lov!!

åååh jag älskar att det är lov snart. och jag har nyss skrivit klart mitt debattinlägg
jag är inte så jävla nöjd men det får duga! :)
drygaste skoldagen idag, hatar torsdagar. börjar med psykologi, fortsätter med franska
och massa! usch nej, inte roligt..
drog hem efter skolan och tog på mig träningskläderna och for efter det iväg till friskis och svettis
med bästa hannah! vi svettades. haha, jag svettas hela tiden?!

sen kom jag hem, duschade, åt, skrev debattinlägg och snälla sture kom in i mitt rum med
den nya escadaparfymen som han hade köpt åt mig! wihiii :D snäll han är! tack sture <3

jag är inte ett dugg trött ens så kommer nog sitta kvar här ett tag. är lite hungrig också
så ska nog ner och ta någonting att äta! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0