goddag

äntligen lov och gud va skönt det känns! behöver verkligen en paus från skolan nu..
har pluggat ihjäl mig den senaste tiden verkligen. gjorde ju debattinlägget
blev ett VG på det. jag är inte nöjd
men andreas sa att de va hans fel för att han hade förklarat för dåligt.
hade en bra dag igår, verkligen! :)

kollade på jonathans innebandymatch imorse, eller ja klockan elva..
dom förlorade synd nog, men duktiga var dom ändå!
efter det åkte vi hem sen har jag och ebba varit med pappa till stan
jag köpte godis för 47kr, haha.. fett värt
sen åkte vi till max och beställde mat. max för andra dagen i rad.
usch va fet jag är påväg att bli! fast de sket jag i :)
blev lugn kväll igår och det blir nog samma idag också!
ska nog se på någon film nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0