hemma....

assssååå jag vill inte va här! kollar ut genom fönstret och vill bara tillbaks!!
aja, jag har iallafall haft det sjukt bra. dock var jag sjuk dom första dagarna
så fick bara tre dagar i solen. men haft det underbart ändå!
kommer lägga upp massa bilder sen som ebba tagit, och jag några också :)
hotellet var förövrigt super, men blev trött på maten som var ungefär samma
i en vecka.. så nu är det skönt att komma hem och få svensk mat!
och SÄNGARNA!! asså, jag har aldrig varit med om något värre!!
fjärdrarna stod upp överallt i ryggen och man kunde verkligen inte ligga skönt.
så fick ta massa grejer och lägga under för att ens kunna somna, sen var kuddarna
stenhårda också så min sjal fick bli min kudde.
annars har allt varit skitbra.

nu ska jag lägga in alla bilder.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0