ny jacka!!

min snälla mamma och pappa har tillsammans köpt mig en ny jacka! :)
är så glad eftersom jag velat ha den jättelänge men inte sagt någonting bara
sen nu när jag sa det, så fick jag den. wihiiii

dagen har spenerats i skolan, i bysjön, på kupolen och hemma!
rätt okej dag. räddningstjänsten var jätterolig men svettig.
vi hade kall rökdykning och massa kläder på oss och släpandes på en docka
så rann det bara svett på mig. mysigt det lät men haha, sanning!
men det var jätteroligt och jag och mia gjorde ett bra jobb :)
blev kupolen med hannis sen, så kom mamma också och köpte jackan.
sen har vi varit och handlat och lite sånt.
nu vet jag inte vad jag ska göra. ska nog plugga lite psykologi och matte!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0