packning!

snart så ska jag sätta igång med packningen. usch va drygt..
kommer inte hinna packa imorn alls! för slutar 20 över tre. kommer hem
med fyra-bussen. då måste jag fixa lite hemma sen kommer bästa hannah!
då ska vi laga mat och fixa oss sen ska vi feeeesta :) kommer nog bli nice!!
vi ska laga vår köttfärssås och spagetti. sen förfest någonstans, vet nog var iallafall :)
jag och hannah ska spåra ;)

haha, sen har vi redovisning på fredag.. hm! hur kommer det gå undrar jag då?!
äsch då det kommer gå fint.. sen på fredag efter skolan ska jag hem och slänga i de
sista, sen drar vi!! börjar få lite resfeber :o men ska bli SÅÅÅ skönt!! :D
vi åker på fredag iallafall och planet går klockan tio över sex på lördag morgon.
så för att inte åka över natten till arlanda sover vi där en natt.
jag kommer nog lyckas med att sova tidigt iallafall, haha..

nej nu har nog nagellacket torkat så nu börjas det med packningen.
blev nervös nu. åh jag är nervös, tänk om planet störtar? :(
nej sluta hanna!
puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

aa det var det som va bra med klänningen jag köpte :D

2010-02-03 @ 18:34:20
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: hannah

PARTY :*

2010-02-03 @ 20:23:41
URL: http://antagligen-enfredborg.blogspot.com
Postat av: mia

tänk om planet inte lyfter kanske det är mer risk för i det här snöovädret ;D men om det gör det så kommer det säkert gå jätte bra, inget störtande inte. Vi vill ju ha hem dig igen sen! :D

2010-02-03 @ 20:41:19
Postat av: Hanna

haha, jodå det lyfter! :D de måste göra de!! haha va bra att ni vill ha hem mig iallafall ;)

2010-02-03 @ 21:40:02
URL: http://hannaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0