skola..

tillbaks till verkligheten och skolan nu igen då..
gillar det inte och jag ligger verkligen jättelångt efter med allt!
jag har inte heller bestämt mig för valen till trean. det står mellan
matte c, uf-företag och historia c med inriktning förintelsen.
vill läsa alla tre, men matte c är jag säker på att jag ska läsa, sen får
jag välja mellan dom andra två. vet inte vad jag ska ta, åh jobbigt :(

aja, rätt okej dag idag i skolan ändå. hade ingen idrott, synd de bara..
så hade bara tre lektioner men ändå började vi åtta och slutade tio i tre.
haha, håltimmar hela tiden. uuuuuusch på dom!

nu ska jag plugga lite om jag orkar.. vettefan om jag gör det asså!
puss

Kommentarer
Postat av: leni*

matte c?! är du inte klok! jag har ig i matte a... :@ hehe

2010-02-17 @ 09:06:21
URL: http://vildalillablomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0