söndag

egentligen orkar jag inte skriva blogg just nu men gör väl ett inlägg för mias skull!
jag gillar inte att det är söndag och helgen har redan gått. för fort!
imorgon börjar dagen med franska, usch då..

idag blev det tidigt upp. eller ja, tio gick jag väl upp. skulle kolla på min systers match
och blev ansvarig för fikat. tack för det mamma hihi
men det kunde jag väl göra eftersom jag tröck i mig rätt mycket av fikat själv, hihi tjockis!
men det var gott med bullar och nå kellogsgrejer.
matchen var jättespännande på slutet och det slutade med 2-2. dom spelade bra! :)
pappa var där och kollade också så jag fick träffa honom idag också.

efter matchen åkte iallafall jag, mamma och ebba till kupolen.
tänkte innan: äsch jag har inga pengar till kläder så jag kan inte köpa något nu.
haha, köpte en tröja, en tunika och ett linne.
varför ska jag alltid hitta kläder när jag inte har pengar för?!
fick iallafall linnet av mamma sen lånade hon mig 150:-
snäll hon är :*

känner att det blir tidigt i sängs ikväll. men så brukar jag säga och det brukar inte stämma.
får väl se hur det blir, det visar sig.
snart har vi iallafall sportlov och då får jag sova hur länge jag vill och vara uppe lääänge hihi.



eftersom det blev ett alldeles för långt inlägg så slängde jag upp en egobild!
där är tröjan som jag köpte med på bild också

nu räcker det. puss

Kommentarer
Postat av: mia

hihi, för min skull! fin tröja :)

2010-02-21 @ 20:48:58
Postat av: Hanna

sv: japp för din skull mia :D haha! tack :)

2010-02-22 @ 17:26:01
URL: http://hannaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0