tja!

igår hade jag och pappa det jobbigt uppe på hans firmatak!
vi hackade bort flera meter is och skottade bort snön och grejjer.
han har fått vattenläcka in på sitt jobb så vi fick lov att ta bort all is
som låg för så att vattnet skulle kunna rinna ut. det var inte roligt vill jag lova!
i över en timme var vi uppe på taket och höll på.
var lite rädd för att ramla ner för de va så jävla halt och åtta meter upp i luften
är väl lite riskerbart att ramla ner från kanske?

idag vaknade jag, gick upp, åt frukost och jag och ebba fick uppdraget att skotta
trappan och parkeringen. jippie sa vi då
haha, va väl bara å börja de. nu är de över och jag sitter och käkar på mitt
välförtjänta godis. ska snart hoppa in i duschen, blir nog en långdusch..

idag kommer det hit massa så vi ska fika och kolla på bilder från gran canaria.
sen åker vi hem till mamma och vidare till mormor och morfar!
gud va jag har saknat dom :) vi ska sova där inatt också. hihi

ja.. de var väl allt jag hade att berätta
pusss

Kommentarer
Postat av: josse

men fy helvete !

8 meter är högt, som fan ! haha

2010-02-28 @ 12:01:58
URL: http://josseeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0