torsdag!

idag var det en bättre torsdag än vanligt.. började med psykologi som dock inte var en höjdare!
men sen när vi gick med ångest ner till franskan ser vi när vi kommer fram att Leena är sjuk!
överlyckliga blev vi och det gjorde verkligen min dag :D hade aldrig orkar med franska idag, usch..
fast vi fick en lång håltimme, tre timmar om jag inte minns fel?
den bestod av kortspel, kortspel och kortspel!
imorn har vi dessutom bara en lektion, det gillas! så börjar 9.25 och slutar 10.55, rätt chill
men sen ska jag till tandläkaren, usch!! jag är så nervös. jag hatar tandläkaren! :(

redan fredag imorn ju, fan va snabbt veckan gått!
blir nog antagligen myskväll med mina tjejer imorgon och teater igen :)
sen på lördag förhoppniningsvis amanda! blir nog en bra helg :D

imorn ska valen till trean vara inne, FAAAAAAN jag vet inte vad jag ska välja!!!
får sova på saken och jag är väldigt trött nu så blir väl sängen efter lite plugg kanske?
godnatt iallafall! puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0