trött och förkyld!

ja, nu är friluftsdagen avklarad då. åkte i romme, det var roligt! som vanligt :)
åkte till skolan till åtta fast jag egentligen började nio för att jag inte ville åka buss
med alla grejer. då var ju såklart lektionen inställd, så vi började klockan tio med
svenska där vi har grupparbete och inte hade lektion heller. det sög hårt!
så jag och mia fick vänta tills tolv då bussen gick till romme från maserhallen.
vi fördrev tiden med att gå till syon och snacka om valen till trean, sen åt vi och ja..
inte så mycket mer tror jag.

nu är jag jättetrött och min näsa rinner och jag kan inte säga m och n.
jag hatar att vara förkyld. tror jag ska lägga mig i sängen och kanske se någon film sen sova!
så skriver inge mer idag :) men imorn.
puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0