våfflor!

nyss tryckt i mig massa våfflor. gott de är! haha
måste verkligen ta tag i städningen av rummet nu känner jag.. det behövs!
sen måste jag plugga också, usch! varför har jag ingenting roligt som behövs göras?
de har man ju aldrig! ikväll ska vi äta kyckling! det var efterlängtat, verkligen

sitter just nu iallafall och lyssnar på massa bra musik och mår okej
faktiskt inte bra, och jag vet inte varför heller haha. men de löser sig

igår var jag på teater ändå. den var bra som jag redan visste!
sen fick jag och hannis stå ute i kylan och vänta på skjuts och buss.
mina fötter frös och jag trodde mina tår skulle falla av, så kallt var det
trött på den här skiten nu. sommar?? ja tack
p&l kan också få komma nu tycker jag. skulle va helt okej faktiskt


haha snyyyyyyygg bild!
men det var iallafall sommar. och jag var lycklig!


nej, nu ska jag väl ta tag i rummet först då sen se om jag orkar göra något mer!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0