fiiiiiilm

är de enda jag har i huvudet just nu. haha har tre stycken memory stick
som jag håller på och lägger in massa filmer i åt hannah. snäll är jag :D
vi ska ha filmkväll någon dag i helgen kanske :D mys!
jag har såååå tråkigt förövrigt och jag känner verkligen inte för att plugga
franska tills imorn.. usch och fy!
imorse när jag vaknade hade jag bajsont i halsen och de har inte gått över än :(

hade insatsövning på räddningstjänsten.
det var roligt faktiskt :) fick reda på betyg, VG blev de. inte nöjd alls. men men :p
aja nu ska jag nog kolla på någon film jag med! har massa skräck på min dator nu..
men dom vågar jag inte ens klicka på! hihi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0