första skoldagen

ja, den dög faktiskt! dock fick vi läxa första lektionen. franska haha
gillar inte! jag fattar verkligen noll av det. varför ska jag vara så
jävla dålig på språk och sånt?? usch jag hatar franska verkligen!
nästa år slipper vi de!! ska bli sååååå underbart

sen hade vi idrott, boxades med linnéa sen spelade vi handboll :)
det var roligt faktiskt. gillar idrott
aja, skoldagen dög iallafall känns väl ganska okej ändå att va tillbaks
i skolan även fast de va så sjukt skönt med lov!
fick mvg på svenska filmanalysen av slumdog millionaire också.
de gillade jag.

fick skjuts hem av iiiida :D
sen har jag bakat kladdkakemuffins! GOTT
men nu är jag mätt..
ska montera ihop min nya byrå sen när sture kommer hem.
den stod i vardagsrummet igår när jag kom hem. snälla mamma och
sture är som köpt den, eller ja är väl sture hihi :D tack! <3

nu ska jag nog börja med att plugga lite räddningstjänst.
på tiden kanske?

Kommentarer
Postat av: JANNY

Jo, men det är ju om man åker upp till tjugo. jag köper bara inom borlänge :D

2010-01-11 @ 21:59:19
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0