godkväll

här sitter/ligger jag i min säng och ska snart gå och borsta tänderna och
ta ur linserna sen ska jag lägga mig och försöka somna! får se hur det går
eftersom jag sov till typ halv ett(?) idag.. såg ju på filmen igår tills klockan blev mycket :)

åt cheesecake när vi firade ebba också nyss. fyfan va god den var!!!
men man blev mätt så inåt helvete!
sen fick ebba lite presenter. och hon fick en videokamera! så nu är jag aviiiis
så hon ska filma massa i gran canaria :) blir nice
jag längtar så sjukt mycket dit!! ååh de är bara 19 dagar kvar
vill åka nuuuuuu

har skrivit om min rapport också, så nu blir nog andreas glad hoppas jag.
får ett vg iallafall, de är jag ganska nöjd med!
nej nu ska jag väl gå och fixa allt inne i badrummet
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0