GRAN CANARIA

om en månad åker vi! de blir nice som fan, jag längtar! :D:D

gårdagen var bra :)
spenderades med sara som var saknad!
vi gick på kupolen och jag fyndade ett linne och en kofta som
var något dyrare men välbehövlig!
sen åkte vi hem till mig, chillade lite. spelade å så!
sen drog hon hem och jag fick tråkigt.
paradise hotel vare, och dalin är såååå äcklig!
annika åkte ut vilket inte gillades...
fick tråkigt igen så markus och josef joinade mig på guitar hero
duktiga vi är! men jag måste köpa en till gitarr för ena suger hårt!

tydligen så är min bok om "prehospitalt omhändertagande" borta!
FUCK jag som har prov på onsdag när vi börjar skolan. STORT prov..
de är illa men, jag är nöjd nu!

ska gå ner och få nåt i magen kanske.. har bara ätit <djungelvrål3 idag.
puss

Kommentarer
Postat av: JANNY

ÅH vad avis jag blir! vad skönt :) lyllos dig som kan ta ledigt från skolan iaf... :p

2010-01-06 @ 17:22:27
URL: http://jaanny.blogg.se/
Postat av: mia

vad skönt för dig då! :D

förressten så prehospitalt boken finns på rädnet, på kursmaterial! :D

2010-01-06 @ 23:02:36
Postat av: Hanna

ja markus sa de :D men jag vill inte läsa på internet, så jobbigt. vill ha min bok! :( JA SKÖNT VA :D:D

2010-01-06 @ 23:15:07
URL: http://hannaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0