kajdklsfjklaädsc

jag kan inte ens beskriva mitt humör nu. men jag har väldigt dåligt
humör när jag är trött och jag är sjukt trött!
och det hände det värsta som kunde hända nyss.

jag satt och skrev ner alla svar till frågorna på räddningstjänsten.
tänkte under tiden att jag kanske skulle spara ifall de skulle bli något
så att det försvann, men så tänkte jag att nej de blir de ju inte.
sen har jag skrivit alla 30 frågor och det var nog fem sidor.
då trycker jag ner en annan sida av samma program, DÅ HÄNGER SIG
ALLT OCH INGENTING SPARAS!!!!!! snart hänger jag mig själv med

så jävla sur nu så ingen anar!
och nu SKITER jag i de där jävla provet. skiter fullständigt i vad jag får.
fyfan va äckelbajsskitprogram jag har! ska börja skriva ALLT på papper
då kan de fan inte hänga sig och raderas

lär tröstäta något. jordnötsringar låter utmärkt
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0