kallt!

fy va jag fryser! så jävla kallt överallt!! :s
haft en okej dag. började med psykologi med marita
ja, det var som vanligt så man höll på att somna. ååh usch!
sen hade vi franska och jag ficck VG på ett av franska-proven
vi gjorde innan lovet?! G på en del och VG på den andra.
ha-ha! jag förstår ingenting men de va ju rätt nice :)

kanske åker och hälsar på ida lite senare!
är så sugen på max!!! skulle sitta så fint med pommes och en tacodip!
aja, jag får väl försöka leva utan.
fixade nyss voddler också. de gillar jag! fick fem invites också
så säg till om någon vill ha :)

imorgon blir de heldag med bästa hannis! :*
kupolen, sola och träna! blir asnice

nu ska jag gå ner och få nåt i magen. är hungrig!!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0