LEDIG!

ja lediga vart vi idag, superskönt!! så nu har jag sovit länge.
har duschat också och ska ta mig något att äta och sen bege mig
med kvart över 2 bussen till stan och träffa hannah för att sen åka till falun :)
hoppas på att hitta något fint!

jag älskar att vara hemma själv, då kan man spela musiken på högsta volym
utan att någon blir sur och säger åt en att sänka. love it!
senare idag ska jag även plugga. jobbigt men jag måste!
måste göra svenska, engelska, historia och naturkunskap.. fyfan va mycket de är!

hade i min inpackningstoning i mitt löshår igår och ja, de är samma färg som mitt nu!
så nu kan jag använda det igen. kan slänga upp en bild på det också



nej nu ska jag fixa mig och äta! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0