magont och trött!

ja rubriken säger ju allt just nu! haft så sjukt ont i magen hela dagen
och nu är jag skittrött efter 4 timmars sömn inatt.

förresten grattis ebba syster som fyller 15 idag! ååh hon blir så stor :)
kommer ihåg när jag var femton. stor man tyckte man var!
och nu är ebba det. sjukt men sant :)

skolan gick bra, förutom magonten. mycket rolig idrott! svettigt..
efter skolan kom mathilda och hämtade med med bil
ja, hon har alltså fått körkort så grattis till de också :D
och jag är sjukt avundsjuk på det!
aja, vi tog oss en fika på p&l-cafét sen fick jag skjuts hem.
har så ont i magen så knappt ork att stå upp. lite knepigt!
senare ikväll blir de tårta och det hoppas jag min mage tål för fan va gott!
ebba ska få sina presenter också. blir nog bra! avis att jag inte också
fyller tidigt på året.. de suger att fylla i november som är tråkigaste
månaden någonsin!!

ska nog kika på någon film snart. vet inte vilken bara! antagligen kommer jag
väl somna också hihi. aja, ska leta på någon bra nu, skriver senare kanske..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0