onsdag!

hejjjjjjj. idag var en ganska bra dag, mina fina vänner gör alltid mina dagar bra! :*
tog mig en sovmorgon till tio för engelskan var inställd. rätt skönt! hihi
så de blev en lugn dag. hade räddningstjänst! praktiskt prov
ja.. markus, frida, evelina vad ska vi säga om de första? hahahaha, vi FAILADE!
aja, efter det hade vi två till fall. dom gick bra! :)

sen fick vi tillbaks provet vi hade gjort. vg+ fick jag. hade förväntat mig något
mycket dåligare, men jag är rätt så nöjd iallafall. förutom att hon ville sätta mvg
men kunde inte göra de på grund av de va en grej jag missat! liiiite störande.
men jag får väl va nöjd iallafall då!

nu sitter jag här hemma och hoppas på att mamma lagar något gott snart!
jag funderar på att baka? hm, blir nog de gamla vanliga isf.. kladdkakemuffins, så gott!
tröttnar inte så gör nog sånna, annars hittar jag på nå nytt
någon som har tips på nå gott??

linnea har skickat bilderna från förra hagafesten så snart kommer några av dom upp!
nu ska jag ner och säga hej till mamma.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0