rubrik....

godmorgon! idag är det lördag och det är helg, underbart!
jag hade en trevlig dag igår med hannah och mia en stund också!
vi var på kupolen, handlade 6 par trosor och en sjal.
haha, hur vi såg ut när vi rev efter trosorna!
sen åkte jag och hannah och solade, skönt vare! men varmt..
jag blev lite brun och jätteröd om mina kinder hihi
men snart åker jag till gran canaria. då får jag lite riktig sol :D:D

jaaa, sen har massa grejer som jag beställt hem kommit också!
har köpt sammanlagt:
en cardigan/kofta, 8 par trosor, en bh, en sjal, ett par shorts och ett par jeansleggins.
illa att jag snart är pank nu!!
ska till och med på bio ikväll men pappa kanske bjuder :)
ska se snabba cash iallafall. är nog asbra!

lägger iallafall upp bilder på kläderna sen kanske..
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0