söndag igen..

slut på helgen snart. gillare inte!!
sitter i sängen hemma hos pappa nu och har verkligen tråkigt.
ikväll ska jag troligtvis träna med hannis och mia :D
blir dans afro. hihi, ska bli roligt!

igår var jag på bio med markus och josef. snabba cash såg vi!
den var bra, helt okej :) kan nog tänka mig att boken är bättre.
men bra film vare, och speciellt för att den var svensk!

vi ska fira ebba idag. hon har ju fyllt 15 ch vi har inte firat henne här än!
och imorgon är de bad på idrotten!
känner verkligen att vi inte haft nå bad alls!! fan va dåligt de har varit
på den fronten..
nej nu ska jag gå härifrån! kan inte sitta här hela dagen heller.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0