thai, kupolen och friskis!

rubriken säger ungefär vad dagen har bestått av!
började med att jag, ebba, mormor och morfar åt på coco thai i stan, MUMS!!
är inte ett dugg hungrig nu ens. så thaien räcker hela dagen i magen (rimmade!)

efter vi hade ätit där iallafall så åkte jag och ebba till kupolen och jag måste säga
att hon är den bästa man kan gå på kupolen med, får verkligen saker gjorda då!
så jag köpte typ en tunika som jag ska ha med till gran canaria, så köpte jag
mineralpuderfoundation, långt ord.. sen ett nagellack!
ebba fyndade en jacka och ett par shorts. jättefina båda två verkligen! :)
hon lägger säkert upp bild på dom här
så fikade vi och hade de mysigt :) de va mycket trevlig dag!

efter de blev de friskis idag igen, love it. mitt nyårslöfte håller sig än så länge..
nu ska vi snart ner och äta varma mackor och soppa. blir perfekt nu när man
inte är så hungrig!

lär beställa ett par shorts jag med, men jag har hittat ett par jag vill ha så de
blir nog asnice! :) längtar tills vi åker, ska bli så kul!

på söndag ska jag och ebba se avatar förresten. alla säger att den är så bra
så vi tänkte att vi skulle se den vi med då!



ebbis på kupolen!



sen lägger jag upp en egobild bara för att de va längesen!
har min nya kofta jag köpte för någon dag sen på mig där också :)

tror de va allt!
pusss

Kommentarer
Postat av: Ebba

ja det va en trevlig dag :)

2010-01-08 @ 01:04:14
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0