tjena!

drar snart iväg och tränar på friskis!
var ett tag sen nu men de va ett nyårslöfte att jag skulle börja träna mer!
så nu äre bara å köra!
hade namnsdag igår så fick en träningsbag av mamma, väldigt välbehövligt :)
tack sötaste mamma :*

glömde skriva att lena och per har fått en litet plutt nu!
och de blev en tjej som jag trodde, julia :)
så glad för deras skull och de ska bli så roligt att se henne!

måste till kupolen någon mer dag och införskaffa mig ett par shorts!
lär ha ett par tills vi åker om en månad och sen till sommaren såklart.

annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, glott på tv å så!
blir en lugn kväll. ska kila och packa grejerna nu.
puss

Kommentarer
Postat av: JANNY

Jo det kan vi. men missar alldeles för mkt av skolan då, t ex matten :p

2010-01-07 @ 13:30:31
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0