tjenis

nu är provet över!!!!!!! så skönt. de gick okej
blir då inget mvg iallafall haha. men jag har ju saker och skylla på faktiskt!
hade ingen bra dag igår.
vurpade på din sko också hahaha usch va fult de måste varit.
jag vill åka utomlands NU! åh jag längtar

jag pratade förresten med min lärare i engelska och jag har potetial till mvg??
asså jag är dålig på engelska så jag fattar inte vad han snackar om :p
haha jag är dålig på språk och sånt som fan.
men nej de fattar väl inte han då. märks väl på nationella kanske?
usch va jag är nervös inför nationella i matte förresten. redan?!
haha sjukt men jag vill få bra på dom. hoppas det..

aja nu ska jag ner och hämta något nagellack sen ska jag nog
städa lite och bädda om sängen ska jag göra :)
jag kan inte det så kom och hjälp mig någon!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0